zondag 29 november 2009

Playlist 29-11-2009

En we zitten nog steeds in Suriname! Maar hoop dat je genoten hebt van de lekkere tracks die we voor je hebben geselecteerd. Check onderstaand de playlist

Return Of The Mack - Mark Morrison
Rebirth of Slick - Digable Planets
I Like - Montell Jordan / Slick Rick
Electric Relaxation - A Tribe Called Quest

Mind Playin' Tricks On Me - Geto Boys
Rock the Boat - Aaliyah
Freak Like Me - Adina Howard
If They Knew - TLC

Summertime - DJ Jazzy Jeff ft Fresh Prince
Funkdafied - Da Brat
People Everyday - Arrested Development
My Lovin' - En Vogue
Ms. Jackson - OutKast
I Used To Love H.E.R. - Common
You're Makin' Me High - Toni Braxton

Who Is It - Michael Jackson
I Know You Got Soul - Eric B. & Rakim
Doo Wop! That Thing - Lauryn Hill
Me, Myself and I - De La Soul
White Lines - Grandmaster Flash

If I Had No Loot - Tony! Toni! Tone!
Exhale - Whitney Houston
Just A Friend - Biz Markie
The Bridge Is Over - Boogie Down Productions
Touch Me, Tease Me - Case / Foxy Brown

On & On - Erykah Badu
In My Bed - Dru Hill

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief